Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napęd cd/dvd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napęd cd/dvd
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 26 Sep 2015 19:56:02 +0200
26 września 2015 16:14 Użytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisał w
news:Pine.WNT.4.64.1509261611100.3276@quad ...
: On Sat, 26 Sep 2015,   (c)RaSz wrote:
:
: > mamy tu właśnie podobny aspekt sprawy: skoro działało dotąd, no
: > to jakiż do diaska czynnik mógł spowodować, że teraz wierzga?!
:
:  Taki, że "puścił" któryś bit EPROM/flash.
:  Słabowity jakiś albo oberwał fotonem promieniowania kosmicznego i już.
:  Jak ładunek częściowo upłynie i jest przy granicy, to czytało będzie
: chimerycznie, z losowością od szumu włącznie.
:

Gotfryd jesteś *wielki*!! Przywróciłeś mi wiarę w istnienie we Wszechświecie
porządku, który można badać racjonalnie. Bo takich zachowań elektroniki
napotykam co i rusz - całkiem sporo, i dochodzić zaczynałem z wolna do wniosku,
że w środku po prostu *muszą* siedzieć... krasnoludki. A one, jak chyba każdy
wie - lubią płatać psikusy, acz raczej niegroźne. Ale są i gnomy, koboldy, elfy,
czy inne żywiołaki, wśród nich zaś bywają takie, których złośliwość bywać może
naprawdę dotkliwa. Na przykład gnomy są odpowiedzialne przynajmniej za część
(circa 25%!) przypadków utraty ważnych danych...

Mój telefon niezwykle często zachowuje się podobnie nieprzewidywalnie, jak ten
Michałowy napęd: czasami całkiem inaczej niż powinien coś-tam robi, pomimo tego,
że wszystkie ustawienia i parametry są identyczne. Np. gdy uruchamiam na nim
timer (do parzenia herbaty) to czasem przy tym piknie, a czasem - nie! Dlaczego?
Zgaduję więc, zainspirowany Twoimi wyjaśnieniami, że mógłby być niezłym
detektorem cząstek:

http://wyborcza.pl/1,75248,18635530,stworz-najwiekszy-detektor-czastek-na-swiecie.html
  niech zerknie każdy, kogo telefon bywa tak kapryśny, jak mój Szajsung...

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.