Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] napęd cd/dvd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] napęd cd/dvd
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 25 Sep 2015 22:57:47 +0200
Użytkownik "Michal M. Lechanski" napisał w
news:mu4b2n$qg3$1@srv.chmurka.net ...
:
: (...)
: I teraz pytanie co bardziej prawdopodobne że się popsuło - sprzęt czy
: oprogramowanie?
:

Mógł się zakurzyć jakiś mikro-switch, nie mam pojęcia jak by go oczyścić. Ja tam
nie znam się na tym "od podszewki", no ale parę napędów już miałem, z różnymi
objawami, i te Twoje jakoś tak bardziej mi pasują do rozkapryszonego softu.
Jednak odkurzyć drajwu nie zawadzi, chyba że wolisz wydać te parę groszy na
nówkę. Odkurz, szukając przy tym felernego przełączniczka, czy złamanego ząbka
(na klejenie szkoda czasu), jeśli nie pomoże to spróbuj ze strony wytwórcy
wyczaić nowszą wersję firmware - czasem się pojawia.

:
: Jeśli soft to sobie pójdę gdzie indziej
:

Znaczy się gdzie? Do kina?  ;)

:
: ale jeśli
: sprzęt to czy warto w ogóle szukać awarii czy lepiej
: od razu zaopatrzyć się w nowy napęd?
:

Kwestia tego, ile zarabiasz na godzinę. No bo rozebranie, odkurzenie,
przejrzenie możliwych wygiętych sprężynek, i *akuratne* złożenie napędu to tak
ze 3 kwadranse góra...

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.