Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kopiowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kopiowanie dysku
From: Waldek <mam@nie.dam>
Date: Thu, 27 Aug 2015 00:41:59 +0200
W dniu 2015-08-25 o 21:23, pueblo pisze:

Udało się naprawić system. Problem jest znany i jest kilka rozwiązań,
ale nie wiadomo, które komu pomoże.
U mnie zadziałała reinstalacja sterowników do kontrolera dysków.

Miałem podobną historie z kontrolerem Intela
i sterownikami do ICHR8/9/10 oraz JMicron bodajże (na MB)
Po przeniesieniu systemu na inny dysk windows update padł
ściągnięcie odpowiednich sterów i przeinstalowanie ich przyniosło pozytywny efekt
Obecnie sterownik identyfikuje się jako :
Intel Desktop/Workstation/Server Express Chipset SATA RAID Controller
v.13.2.4.1000

Reanimacja usługi i wywalenie SoftwareDistribution u mnie nie zadziałało ;)

Pozdro