Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] kopiowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] kopiowanie dysku
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Aug 2015 18:52:50 GMT
Witaj pueblo, 21 sie 2015 w news:55d6c283$0$8390$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Operacja sie udala.

Mam pytanie za 100 pkt. Czy Clonezilla przy kopiowaniu partycji
systemowej (czy też całego dysku) pomija jakieś pliki typu swap,
hiberfile.sys lub w szczególności inne?

Dziwna sprawa system przeniesiony na nowy dysk ma 2 felery:
- nie działa Windows Update - w ogóle nie zaczyna wyszukiwać updateów,
nie widzi historii updateów
- Zamulony IExplorer - pomimo tych samych ustawień co wcześniej (oraz
innych) nie zapisuje żadnych cookies (to jeden z objawów)
Np. wejście na stronę
http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/home.aspx
daje informację zwrotną że:
Aby możliwe było używanie tej witryny sieci web, w przeglądarce musi być
włączone ustawienie trwałości danych użytkownika
Oczywiście jest to włączone.
Jednakże, przeniosłem ostatni dobry rejestr (kopia ERUNT) z systemowego
źródłowego dysku(gdzie jest ok) do systemu na nowym dysku i problem nie
zniknął.
Co z tym zrobić? Nie mam ochoty instalować systemu od nowa - przed chwilą
go przeniosłem na nowy hdd.
Na razie próbowałem Microsoftowego FixToola ale bez rezulatów.