Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Tue, 31 Mar 2015 21:50:28 +0100
On 31/03/2015 18:36, RadoslawF wrote:

bardzo ważne to się trzyma w archiwum, w lapku trzyma się
te które powinny być pod ręką.

Toż piszę, że te 32GB akurat wystarcza na wszystko co niezbędne. Chciałeś przykładu, że starcza mniej niż setki GB to masz.
Zarzucasz komuś, że coś z góry *zakłada* a sam robisz dokładnie to samo.

Gratuluję. Podasz więcej danych o tym laptopie ?

Po co? Tematem dyskusji nie jest mój laptop i nie ja pytam co w nim ulepszyć.

To jaką redę mu udzieliłeś w temacie wymiany procesora ?

Żadnej. Bo IMO ta wymiana nie ma sensu z ekonomicznego punktu widzenia (pomijam już niepewność co do kompatybilności sprzętu).

Bo inne są już chyba w innym temacie czego fanatyczni
krzykacze na temat zakładania wszędzie i wszystkim SSD
jakoś nie dostrzegają.

Nie wszędzie i nie wszystkim.

I taka uwaga przy okazji. Komuś kto nigdy nie miał SSD przeważnie wydaje się, że żeby było sprawnie i szybko trzeba przerzucić na niego wszystkie programy i dane a tak nie jest. Ale to trzeba trochę poużywać SSD by się o tym przekonać.
--