Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Tue, 31 Mar 2015 22:09:16 +0200
Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:551ad0a1$0$15680$65785112@news.neostrada.pl...
Spodziewałbym się więc szybszego otwierania aplikacji, otwierania dokumentów w aplikacjach np. Gimp, Excel, obliczeń VBA np.Excel, działania "nauki" w Supermemo UX/Extreme English (tu mi akurat b.wolno działało na poprzednim procesorze) itp.

To włącz jakiś menedżer zadań i patrz na użycie cpu podczas uruchamiania programu. Jak nieprzekracza 50% to zmiana cpu nic nie da (ogranicza go hdd) U mnie uruchamiając sony vegas studio, word, excel, power point, firefox nie dochodzi do 2,5% użycia CPU.