Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 31 Mar 2015 15:27:37 +0200
Dnia Tue, 31 Mar 2015 11:53:06 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Do trzymania danych.
> Ty jak rozumiem masz w laptopie dysk mający mniej niż setkę GB ?
> I skoro tobie taki wystarczy zakładasz ze inny też musi wystarczyć.

Ja w ogóle lapka nie mam, nie żebym nie mógł. Ale po co... lapek służy
do doraźnego posłużenia się netem w podróży czy terenie lub do pracy z
jakimś wyspecjalizowanym programem w terenie a ja tego nie potrzebuję.
Wrzucasz tam co będziesz potrzebował na wyjeździe a po powrocie robisz
porządek. Lapek jako jedyny komp w domu ma rację bytu tylko w
sporadycznych przypadkach (np. kiedy więcej pracujesz w terenie niż w
domu) i wtedy masz dysk zewnętrzny na domowy magazyn śmieci i zdjęć z
cioci imienin. I proszę mi nie wciskać jakchś dziwnych implikacji
obliczonych na zrobienie flejma.
--
Jacek
        Dziesięć przykazań ma 279 słów.