Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 31 Mar 2015 16:27:49 +0200

Do trzymania danych.
Ty jak rozumiem masz w laptopie dysk mający mniej niż setkę GB ?
I skoro tobie taki wystarczy zakładasz ze inny też musi wystarczyć.

Ja w ogóle lapka nie mam, nie żebym nie mógł. Ale po co...

To dlaczego nie mając nawet laptopa narzucasz innym jakąś
pojemność dysku ? która wedle specjalisty nie mającego laptopa
ma być dla nich wystarczająca. Syn byłego pierwszego sekretarza
czy innej czerwonej swołoczy ?

Pozdrawiam