Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Tue, 3 Feb 2015 19:55:14 +0100
Dnia Mon, 02 Feb 2015 17:12:01 +0100, BQB napisał(a):

> Wydaje mi się, że byłem to ja. Do swojego baaardzo starego laptopa
> Gericom z prockiem P4 i chipsetem sis, wsadziłem SSD zamiast zwykłego
> dysku (dysk msata z przejściówką na ATA 2,5") i kompa nie poznaję, taka
> różnica w komforcie. Ale do tego staruszka można było wsadzić max 512
> RAM, co już było od dawna.

O, fajnie, ze to napisales. Teraz jeszcze prosze rozwon mysl "kompa nie
poznaje".
Czy masz na mysli jedna z ponizszych opcji?
a) szybcej startuje system (mantra Przemka, ktoremu sie wydaje ze SSD
przyspiesza TYLKO
start)
b) szybciej startuja aplikacje
c) system jest bardziej responsywny (klik i akcja, a nie klik i... ...a ...k
...cja)
d) inne mozliwe odczucia

--
pozdro