Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 30 Jan 2015 11:03:14 +0100
W dniu 2015-01-29 o 22:17, z pisze:

W uruchamianiu szybko wczytanych z SSD programów.

O jakich programach piszesz. Photoshopie może ;-)

O firefoxie pamiętającym poprzednio otwarte strony.

Nie wiem jakim Ty sprzętem operowałeś/operujesz :-)
Ja zazwyczaj z niższej półki ale zawsze-zawsze najwolniejszym elementem
spowalniającym maszynę (wąskim gardłem) okazywał się zawsze HDD.

I jak ten element zamienisz na SSD to wąskim elementem okaże się
coś innego.

Ja uważam że nie odroczysz tylko niepotrzebnie wydasz na SSD.

Jak klient będzie niezadowolony to dokupi sobie nowe bebechy pasujące do
tego SSD. Myślisz że z dnia na dzień ceny SSD skoczą jak skoczył frank? :-)
Bo ciągle HDD jest za wolne do obecnie sprzedawanych maszyn dla
Kowalskiego. Ciągnie całość w dół. :-)

A jak nie ma tego zbędnego dodatkowego tysiąca czy dwu to nie dokupi
tylko skomentuje że niepotrzebnie uwierzyłem idiocie z internetu.
A dla przypomnienia pytanie nie dotyczyło kwestii jak i od czego
zacząć odbudowę starego kompa.

Zerknij na allegro.

Kto dziś kupuje na alledrogo i kota w worku? Litości :-)

A kto każe ci tam kupować ?

Jak widzisz każdy ma swoje opinie. Od Ciebie ciągle nie usłyszałem o
jakie programy Ci chodzi? Czego nie da się odpalić przez ten procesor?
Konkretnych stron we flashu, youtuba?

Jak nie pytałeś o programy to nie pisałem o programach, jak pytałeś
o ceny to skierowałem cię na allegro a ty zamiast sobie te ceny
sprawdzić uznałeś że kazałem ci tam kupować.
Teraz przypisujesz mi wyssane z brudnego palucha twierdzenie
że czegoś nie można odpalić przez procesor. Zacznij czytać ze
zrozumieniem i przestań dyskutować z własnym wyobrażeniem tego
co uznałeś że miałem na myśli.

Pozdrawiam