Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 29 Jan 2015 22:17:10 +0100
W dniu 2015-01-29 o 20:16, RadoslawF pisze:
W uruchamianiu szybko wczytanych z SSD programów.

O jakich programach piszesz. Photoshopie może ;-)

Nie wiem jakim Ty sprzętem operowałeś/operujesz :-)
Ja zazwyczaj z niższej półki ale zawsze-zawsze najwolniejszym elementem spowalniającym maszynę (wąskim gardłem) okazywał się zawsze HDD.

Ja uważam że nie odroczysz tylko niepotrzebnie wydasz na SSD.

Jak klient będzie niezadowolony to dokupi sobie nowe bebechy pasujące do tego SSD. Myślisz że z dnia na dzień ceny SSD skoczą jak skoczył frank? :-) Bo ciągle HDD jest za wolne do obecnie sprzedawanych maszyn dla Kowalskiego. Ciągnie całość w dół. :-)

Zerknij na allegro.

Kto dziś kupuje na alledrogo i kota w worku? Litości :-)

Jak widzisz każdy ma swoje opinie. Od Ciebie ciągle nie usłyszałem o jakie programy Ci chodzi? Czego nie da się odpalić przez ten procesor? Konkretnych stron we flashu, youtuba?