Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 28 Jan 2015 23:03:28 +0100

Odgrzebałem taki zabytek - płyta Intel D865GBF, zainstalowane 2Gb Ram (płyta
pomieści max 4GB),procesor P4 Northwood z HT, 3,0 GHz, FSB 800, cache 512k.
Procesor był, ale padł i wymieniłem - też na Northwooda z HT tyle, że 2,8 GHz i
FSB 533. Nie widzę praktycznie różnicy i zastanawiam się, czy włożenie
Prescotta HT 3,0 GHz, ze względu na dwukrotnie większy cache 1M i FSB 800
dałoby widoczny efekt ? Czy raczej podwojenie pamięci do 4 GB ? Czy warto
próbować ?

Myślę sobie że ze względu na niskie ceny warto dać lepszy procek. Jesli
to ma być komp domowy to większa pamięć jest niepotrzebna. Ale rozważ
np. zamiast procka czy pamięci dać dysk SSD. Subiektywnie, w domowych
zastosowaniach daje kopa.

W oczekiwaniu dysku na reakcję procesora ?

Pozdrawiam