Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaki zestaw klawiatura + mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaki zestaw klawiatura + mysz
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Fri, 30 Jan 2015 10:42:15 +0100
Witam,

Właśnie mi się ułamał odbiornik od mojego zestawu k+m (microsoft wireless 800), na allegro takich odbiorników nie widzę a jako nigdy jakoś nigdy za nimi nie tęskniłem, to czas na zmiany.

Jaki zestaw klawiatura + mysz (najchętniej razem ale może być od biedy osobno) byście polecili?

- Koniecznie: bezprzewodowe,
- dość ważne: żeby miało odbiornik "nano", żeby było go trudno ułamać.
- żeby był wysoki skok klawisza, z klikiem lub bez i żeby

- W miarę możliwości: żeby klawiatura miała kółko/scroll. Kiedyś dawno temu, miałem jakąś klawiaturę Tracera bądź Modecoma, która miała takie kółko i to było wprost niesamowicie wygodne. Krótki rzut oka na zdjęcia na ceneo.pl i podobnych - nie widzę takich klawiatur ale może źle patrzę?

- w miarę możliwości: żeby myszka miała także poziome kółko (lub żeby się kółko pionowe uchylało na boki).

No i żeby to wszystko nie kosztowało majątku :). To nie ma być zestaw dla gracza.

Czy zna ktoś zestaw który spełni w/w wygórowane wymagania?

p. m.