Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2014 06:42:45 +0100
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:34:36 +0100, Chris napisał(a):

> Dostęp do FTP,

No tak. Na PC awykonalne.

> służy jako magazyn,

No tak, na PC awykonalne.

> nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film,

Zależy na czym kto ogląda, ale zgoda.

> nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku.

To, to jeszcze sprawdzę, bo nie wydaje mi się, żeby mi kompa specjalnie
transfer po sieci wzruszał.

> Filmy oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw
> idealnie.

Napęd BD to mi się kojarzy, że oglądasz jednak z płyt BD, ale może ma on
możliwość ciągania przez sieć i o to Ci tutaj chodzi?

[ Wątrobę żółć zalewała. Nerki oblały się strachem. Gardło nerwowo         ]
[ przełykało ślinę. Żołądek coś gryzło na samą myśl. Nogi i język niedługo ]
[ miały zacząć się plątać. Serce krew zalewała. I tylko mózg się cieszył,  ]
[ że nadchodzi PIĄTEK!                                    (JoeMonster.org) ]