Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 21 Nov 2014 00:59:18 +0100
Dnia 2014-11-21 00:46, Użytkownik Chris napisał:

3 x mSSD zamiennie na 1 x SSD + 1 x HDD + DVD/BD

Dokładnie tak to wygląda, płytka pod mSSD jest wyjmowana i można tam
wsadzić zwykły SSD/HDD

http://youtu.be/CDQpVzz2AYw

To poproszę o namiary na laptopa gdzie nie tracąc napędu
optycznego włożę jeden SSD na system i dwa dowolnego typu
dyski na dane mające po 3 lub 4TB. Czas start.

Jak bym ci podał to i tak będziesz chciał taki gdzie wepnę 8 w RAID.

Jakbyś podał to bym podziękował a nie wybrzydzał.
Ale oboje wiemy że takich sprzętów nie ma w sprzedaży.

I się mylisz po raz kolejny:

Alienware M18x R2
3 x HDD/SSD 2,5" + mSATA SSD
https://www.youtube.com/watch?v=UlLxbZxHS90

I zmieścisz tam dwa dyski mające po 3 lub 4GB czy jesteś zwykłym
kłamczuchem ?

No i proszę kłamczuszku, wcześnie pisałeś że "dane mające po 3 lub 4TB"
więc 3 x 2TB HDD spełnia twoje oczekiwania :) powiem więcej są dyski SSD
4-8TB 2.5" więc możesz mieć nawet 24TB SSD w takim lapku + 1TB mSATA na
system :)

http://www.foremay.net/pr/4tb-ssd-hard-drive-8tb-ssd-drvies-4tb-solid-state-drive-8tb-ssd-foremay-sc199-ec188.pdf

SAMSUNG 840 EVO MZ-MTE1T0BW mSATA 1TB SATA III TLC Internal Solid State
Drive (SSD)

Spełniłem twoje warunki a teraz przeproś :)

Nie spełniłeś no chyba że zamiast do informacji podasz linka
do sklepu w którym to cudo można kupić.
I nie będzie kosztować tyle co cały komputer stacjonarny. :-)

W moim mogę podłączyć 3 x mSSD + 1 x HDD/SSD albo 2 x HDD/SSD i to mi
starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w
domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w
blaszaku.

To że tobie wystarczy nie oznacza że wystarczy komuś innemu.
"lepszość" MASów wyraża się równoczesnym dostępem przez kilku
użytkowników, a "gorszość" gorszym transferem.

Ale ciągle piszemy o laptopie a nie DATA CENTER więc twoje wywody są bez
sensu.

No zobacz a ja odniosłem wrażenie że piszesz o możliwości zastąpienia
laptopem i NASem porządnej stacjonarki. Byłem w błędzie ?

Jak widać nie czytasz nawet tego co pisałem w tym wątku bo napisałem
wcześniej że PC do GIER jest lepszy :)

A potem udowadniałeś że można go zastąpić laptopem.  :-)

Pozdrawiam