Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: "Aleksander" <fake@fake.fake>
Date: Tue, 18 Nov 2014 11:04:45 +0100
Kiedyś liczyłem i jak laptop miał mieć identyczne parametry co stacjonarka, to kosztował około 3 razy więcej niż ta stacjonarka. Bo np. karta graficzna "mobilna" o jakimś oznaczeniu jest wolniejsza od jej odpowiednika stacjonarnego. Chipsety płyty głównej również są wolniejsze itd.

Nie no, oczywiście - ja rozumiem plusy stacjonarki.
Dla siebie brałbym blaszaka.

Jednak ofery niektórych wydałałoby sie dość mocnych laptopów są
kuszące.

Np: http://allegro.pl/msi-gt70-dominator-pro-i7-16gb-1tb-gtx880-8gb-fhd-i4773372825.html
(pierwsza z brzegu - może są lepsze oferty).

Chyba nie znajdę 3x tańszego komputera stacjonarnego o podobnych parametrach.

Chyba nawet znaleźć 2x tańszy będzie ciężko (mówię, o markowych blaszakach, czyli
zestawy przygotowane przez producenta... ... nie koniecznie DELL czy HP, może
być jakiś ACER, LENOVO czy inne MSI).

Ale ja nie znam rynku, tak tylko przejrzałem pobieżnie oferty, więc mogę
tkwić w grubym błędzie.

Pozdrawiam,
Aleksander.