Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2014 06:42:45 +0100
Dnia Mon, 24 Nov 2014 00:40:08 +0100, Chris napisał(a):

> Ja właśnie się powstrzymałem od tego bo ceny kuszące ale wiem że i tak w
> to nie będę miał czasu grać :) Znajomi mają po 200-300 takich gier a i
> tak grają ze mną tylko w D3 i BF4 :) + raz na jakiś czas coś nowego,
> obecnie to Shadow of Mordor.

Ja sobie pogram - prędzej czy później kolejne tytuły poprzechodzę. Bo chcę,
bo nie było czasu, bo momentami komp nie wyrabiał. Ale można było taniej
kupić, to się zanabyło. :D

> Na PS4 każdą grę którą mam na dysku mogę udostępnić innym na 1h (nie
> wiem jak potem jest restart czasu bo nie testowałem).

To nawet Call of Duty się nie przejdzie…

[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]