Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook vs stacjonarny do gier.
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Mon, 24 Nov 2014 00:34:36 +0100
W dniu 2014-11-22 13:04, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Wed, 19 Nov 2014 13:54:20 +0100, Chris napisał(a):

(ciach…)
W moim mogę podłączyć 3 x mSSD + 1 x HDD/SSD albo 2 x HDD/SSD i to mi
starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w
domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w
blaszaku.

A ja tak cicho z kącika - a ta lepszość zewnętrznego NASa przejawia się w
czym?

Dostęp do FTP, służy jako magazyn, nie muszę odpalać kompa żeby obejrzeć jakiś serial/film, nie obciąża kompa jak gram i coś leci z dysku. Filmy oglądam przez napęd BD podpięty do TV i spisuje się taki zestaw idealnie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl