Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?
From: "Olek" <Alek@Sander.pl>
Date: Mon, 24 Nov 2014 20:12:06 +0100
Chciałbym w miarę świadomie i dobrze wybrać skaner do domowego biura.

Filozofujesz.
Do biura potrzebny jest skaner z podajnikiem dokumentów, najlepiej z duplekserem (do skanowania obydwu stron kartki). Obecnie - poza dużymi burami z osobnym skanerem - jest to jakieś urządzenie wielofunkcyjne 4 w 1.
Do tego w pakiecie ze skanerem oprogramowanie, w tym OCR.

Cytujesz moją wypowiedź, po czym piszesz o biurze.
Szukam skanera do _domowego_ biura, więc żaden podajnik
dokumentów nie jest mi potrzebny, tym bardziej z dupleksem.
Gdyby chodziło mi o urządzenie wielofunkcyjne, to nie pytałbym
o sam skaner.
To właśnie skanery zasilane z USB są pozbawiane OCR w pakiecie,
jak na przykład Canon LIDE 120 lub 220.

Pzdr.
Olek