Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?
From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Date: Sun, 23 Nov 2014 08:58:35 +0100
Olek wrote in <news:5470f05e$0$11134$65785112@news.neostrada.pl>
> To co się zmieniło, że jeszcze do niedawna każdy skaner, także domowy,
> korzystał z zasilacza, a teraz nagle jest wysyp skanerów zasilanych z USB
> 2.0?

Od dawna sa na rynku skanery z sensorem CIS, zasilane wylacznie z USB. Sam
mam dostany gratis Plustek OpticSlim 1200. Model sprzed ponad 11. lat.
Marny, ale na szczescie to niejedyny moj skaner ;-) Wygodny do skanowania
dokumentow, gdyz wymaga podlaczenia tylko kabla do komputera.

KIEDYS skanery CIS mialy powazne problemy ze skanowaniem obiektow
oddalonych od szyby skanera. Szczegolnie uciazliwe bylo to np w okolicy
grzbietu ksiazki, gdzie tekst praktycznie sie zamazywal w miare oddalania
papieru od "tafli" skanera. Skanery CCD radzily sobie o wiele lepiej.

Nie wiem jak to jest we wspolczesnych skanerach. Radze jednak sprawdzic i
porownac z "zasilaczowatymi" skanerami.
No chyba, ze planujemy skanowanie jedynie "plaskich" kartek papieru...
--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber