Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Skaner zasilany z USB?
From: "Olek" <Alek@Sander.pl>
Date: Sun, 23 Nov 2014 14:32:57 +0100
Chciałbym w miarę świadomie i dobrze wybrać skaner do domowego biura.

Do domu, czy biura się nada. Chyba, że zamierzasz dużo skanować i jakość
jest dla ciebie najważniejsza. Wtedy musisz brać te z zasilaczem.

Czyli jednak te bez zasilacza są wolniejsze i mają mniejsze możliwości.
Chętnie obejrzałbym porównanie od tej strony modeli z zasilaczem i bez,
ale podobnych pod innymi względami. Nie mogę jednak czegoś takiego
znaleźć.

Po co kupować gorszy, gdy w cenie nie ma znaczącej różnicy, a kabelek
do zasilacza to żaden problem. I tak od pewnych kabli się nie ucieknie,
a jeden więcej czy jeden mnie nie robi różnicy.

Pzdr.
Olek