Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Fri, 21 Nov 2014 14:51:33 +0100
W dniu 2014-11-21 o 14:24, knrdz pisze:> W dniu 2014-11-18 o 00:57, Pszemol pisze:

> Chyba nie rozumiesz jak działa licytacja na allegro. Bazując na Twoim
> przykładzie z 97 i 98 zł - jeśli przedmiot osiągnął w licytacji cenę 97
> zł, to nie znaczy że jeśli zalicytujesz "w ostatniej chwili" 98 to
> wygrasz aukcję. To znaczy jedynie tyle, że zalicytowanie 97 zł było
> wystarczającą ofertą żeby przebić poprzednią najwyższą. Jeśli
> zalicytujesz te 98 a osoba której oferta 97 zł była najwyższa tak
> naprawdę jako swoje maksimum dała np. 98,01 (ja właśnie zwykle daję
> końcówkę ,01, właśnie po to żeby odsiać część cwaniaczków "last
> [...]

Czepiliście się tego Allegro...

Zacytuję:
"Agent" Allegro (system automatycznej licytacji) będzie licytować za Ciebie, oferując minimalne kwoty potrzebne do przebicia ofert innych uczestników transakcji i jej wygrania (nie przekraczając, oczywiście, maksymalnej kwoty, którą podałeś)."

Więc, jeśli chcę przebić kogoś kto zalicytował 97, to licytuję na przykład 200. A rzeczywiście zapłacę na przykład 102, o ile maksimum poprzedniego licytującego to było 101.

Licytowanie "w ostatniej chwili" daje mi tyle, że ten który dał 101 (a wylicytował 97) nie ma szans na zmianę zdania ("heh, dam może jednak 103? byłem tak blisko!") i powtórnego zalicytowania, czyli podwyższenia ceny dla mnie. A jeśli mi NIE ZALEŻY, to licytuję 200 - moje maksimum - kiedy bądź, przelicytuje mi automat do tego 102 i będzie czekała moja oferta - albo ktoś da ponad 200 (smacznego) albo nie, i kupię za kwotę pomiędzy 102 a 200.

EOT może? ;)

--
Pozdrawiam,
Stregor