Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Tue, 18 Nov 2014 18:00:49 -0600
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:m4glh9$b14$1@usenet.news.interia.pl...
i jeśli jesteś w stanie na coś wydać 97zł to 98zł też wydałbyś, no nie?

 Nie.

Kitujesz i sam o tym wiesz. Po co jesteś nieuczciwy w rozmowie?

Musisz mieć bardzo puste i nudne życie skoro w tym wieku przejmujesz
się takimi pierdołami jak moment licytowania na aukcjach :(

Pomyśl jak puste musi być Twoje życie skoro Ty spędzasz go
na czytaniu tego co piszą Ci którzy według Ciebie mają puste...

Czytuję Twoje brednie z czystej ciekawości...

No wiem, czytujesz aby Twoje życie nie było tak puste jak to moje :-)))