Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Wed, 5 Nov 2014 17:28:55 -0600
"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:545a5bbf$0$11154$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-11-05 o 14:59, Budzik pisze:
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Jesteście trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tanią kartę do gier
i z tego co pamiątam to NVIDIA 9800 była kiedyś kartą topową...
Widzę tanią aukcję więc pytam. Być może źle robię bo sobie
stwarzam konkurencję z którą będę walczył licytując... ech, no dobra:
jeśli tak, to gdzie tanio kupię jeszcze "w miarę dobrą" kartę na dziś?

Sobie najnowszego iphona a siostrzencowi topowa karte sprzed 10lat?
MSPANC :)

A taki Radeon R7-240 za 215 zeta nie będzie szybszy i chłodniejszy od tego dziadka? Ten staruszek diabli wiedzą czy zaraz nie zdechnie jak to nVidia zwykle czyniła.

Widzę że aukcja skończona i przespałem licytację.
Poszła za 118zł, ja chyba i tak tyle nie dałbym... OK.