Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji
From: " 666" <6@6.6>
Date: Tue, 18 Nov 2014 16:38:32 +0100
No niestety, widzę, że potrzebuję wolny dysk 1TB dla zgrania kopii "sektor za
sektorem", a chwilowo mam tylko 750GB.
Zamówiłem 2TB i jak dojdzie to zrzucę na niego ten 1TB (może jakiś program narzędziowy WD da radę przekopiować sektory) i porzeźbię na kopii.

Jeszcze nie wiem, jak ruszyć - czy najpierw utworzyć na kopię partycję XFS?
Czy może kopiowanie "sektor za sektorem" samo w sobie załatwi sprawę systemu
plików?

-----
generalnie rzecz biorac zwykle prosciej odzyskiwac z dysku niz z obrazu