Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji
From: "Aleksander" <fake@fake.fake>
Date: Mon, 17 Nov 2014 02:44:15 +0100
Tak z ciekawości; dlaczego korzystasz z XFS?

Nie wiem jak teraz (z np. ext4) ale jakiś czas temu,
jak porównywałem XFS z ext3 przy bardzo rozbudowanej
strukturze katalogow (wiele "glebokich" drzew) oraz
ilosci plikow +50.000.000 XFS było szybsze
na operacjach na plikach -  a już np. zwykly rekursywny
'find' działał nieporównanie szybciej przy XFS.

Pamiętam też, że był jakiś problem z partycjami powyżej
16TB (gdzie przy XFS nie było rzadnych problemów).