Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 18 Nov 2014 14:43:32 -0000
" 666" <6@6.6> wrote in message news:m4avlu$k5j$1@news.supermedia.pl...
Chciałbym pracować na kopii, danych na znikniętej partycji jest ze 200-300 GB, nie mam drugiego dysku 1 TB, ale mam 750 GB (też WD) - jak zrobić kopię sektor za sektorem *niewidocznej* partycji XFS z dysku 1TB na ten roboczy 750GB ?

generalnie rzecz biorac zwykle prosciej odzyskiwac z dysku niz z obrazu

jezeli partycja jest gdzies na poczatku to najlepiej sklonuj dysk z
jakiegos bootowalnego linuxa za pomoca dd

oczywiscie dd moze tez zapisac to wolne miejsce do pliku ale bedzie
pewnie problem z podmontowaniem tego w okienkach - zalezy jakiego
programu bedziesz uzywal do odzyskiwania - normalnie polecilbym dmde
ale widze ze xfs nie wspiera

--
http://db.org.pl/