Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] System plików XFS - odzyskanie katalogu lub partycji
From: Artur Frydel <spamerom@mowimy.nie>
Date: Sun, 16 Nov 2014 21:08:47 +0100
Day Sun, 16 Nov 2014 20:58:54 +0100, 666 wrote:

> Z niewyjaśnionych przyczyn (błąd użytkownika przez pochopne użycie delete w
> otoczeniu sieciowym, lub bug w firmware sprzętu) z dysku w NAS zniknął
[...]
> Chciałbym pracować na kopii, danych na znikniętej partycji jest ze 200-300
> GB, nie mam drugiego dysku 1 TB, ale mam 750 GB (też WD) - jak zrobić kopię
> sektor za sektorem *niewidocznej* partycji XFS z dysku 1TB na ten roboczy
> 750GB ?

To jest ciekawy problem, spróbuj zadać to pytanie na pl.comp.os.linux -
tam siedzi kilku magików, może komuś zechce pochylić się nad tym...

Tak z ciekawości; dlaczego korzystasz z XFS?
Ja na jednej z maszyn miałem problem podobny do Twojego. Na szczęście nie
jestem twardzielem i robię backupy :-) Więc dane odzyskałem, ale pamiętam
że softu do pracy na XFS było jak na lekarstwo. Dlatego też wróciłem do
starego dobrego ext3.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."