Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB na dane, priorytet to niska awaryjnosc
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 07 Nov 2014 14:00:19 +0100
W dniu 2014-11-07 13:29, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Fri, 07 Nov 2014 12:18:41 +0100, Chris napisał(a):

Oczywiście tylko WD RED 2TB

A ja kupiłem tylko 2 (w lipcu) i jeden już poleciał.
Wnioski wyciągnij sam :)

No i ?? ja kupiłem 4 Seagate do NAS i 4 padły ... coś więcej ??

Takie twoje statystyki są do dupy bo żeby coś ocenić trzeba mieć dużą
paczkę danych a twoja jest zerowa.

Problem polega na tym, ze te pieprzone dyski nie powinny padac bez powodu! Ja
zrozumiem,
gdy je uwali fatalny zasilacz, kopanie po komputerze w czasie czytania/zapisu
czy tego
typu zdarzenia zawinione, ale cholera, zeby az taki ich % padal od samego
uzywania? No bez
jaj! Zwlaszcza, ze epoke, gdy dyski kosztowaly tyle co papier toaletowy mamy
juz za soba
(i to se ne vrati) wiec nie moga braku kontroli technicznej tlumaczyc
koniecznoscia
redukcji kosztow.

Jak by nie padały to bezrobocie by wzrosło, PKB by spadło bo produkcja by zmalała. Brak zysku = brak firmy.

Po prostu produkuja tandete i jest to wkurzajace, bo powierza sie im
wartosciowe dane.

Pytanie jeszcze jak to jest transportowane bo łatwo uszkodzić dysk w transporcie jak go zapakują w kopertę i dadzą na pocztę :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl