Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
From: viazenza@gmail.com
Date: Tue, 28 Oct 2014 02:36:14 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 27 października 2014 14:46:46 UTC+1 użytkownik Michał
Jankowski napisał:
> Nieuczciwy sprzedawca to raczej zwyczajnie spisuje numer z karty, a tego
> jest trudno uniknąć, nawet przeciągając kartę samemu (zresztą karty z
> czipem coraz częściej wkłada się samemu). Po co właściwie na karcie
> widoczny z daleka jej numer?

Po co w ogole na karcie widnieja informacje ktore jak sie okazuje maja duza
moc?
Albo date waznosci karty wraz z CVV banki powinny podawac klientom w sekretnej
kopercie np. razem z numerem PIN,
albo niech na karcie debetowej wytloczony zostanie takze i nr PIN!

> Z tym, że transakcja dokonana wyłącznie przy użyciu danych odczytanych
> oczami z karty (nazwisko, numerki), bez fizycznego użycia karty, bez
> zabezpieczeń typu sms i bez dostawy towaru na prawdziwy adres klienta
> jest w cywilizowanych krajach i bankach wycofywana na pierwsze słowo
> klienta, że to nie on płacił. Całe ryzyko ponosi sprzedawca.

Czy to jest jakos prawnie uregulowane? Innymi slowy czy to cos pewnego? Jezeli
tak
to byc moze uda mi sie odzyskac moje pieniadze? (Oczywiscie jak najpierw moj
bank
mi poda dane wlasciciela konta na ktore powedrowaly pieniadze w sposob
nieuprawniony z mojego konta - poniewaz jak pokazala moja wczorajsza wizyta w
lokalnym oddziale mojego banku delikatnie mowiac bank "nie spieszy sie" z
wyjawieniem takiej informacji...)