Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
From: viazenza@gmail.com
Date: Mon, 27 Oct 2014 01:22:39 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 26 października 2014 18:43:42 UTC+1 użytkownik ApostatA
napisał:

> e tam włam, zwykły skimming. Mam nadzieje ze zblokowałeś kartę bo
> wkrótce Ci wyczyszcza konto a jak masz dopuszczalny debet to wiadomo,
> beda ciagnąć do odrzucenia transakcji.

"Skimming":
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skimming
http://tinyurl.com/nwcyudb
http://kryzysowo.pl/skimming-przestepcza-dzuma-xxi-wieku/
czyli przestepca FIZYCZNIE montuje nakladki na bankomacie, na slot do karty,
ew. na klawiature bankomatu oraz kamerke u gory (do czytania wklepywanych kodow
PIN)?

Ale wtedy tenze przestepca pozna kod PIN oraz strukture mojej karty debetowej
co umozliwi mu jej sklonowanie, czy tak? Wiec tak jaby mial moja karte
bankomatowa z kodem PIN, tak?

Ale czy przy pomocy karty DEBETOWEJ w ogole da sie robic przelewy przez
Internet? I to jeszcze miedzynarodowe?
Czy da sie placic za uslugi oferowane przez serwisy internetowe?

P.S. Podkreslam, ze NIE MAM karty KREDYTOWEJ, a zadnych numerow karty debetowej
nigdy nikomu nie podawalam ani przez Internet ani w tzw. realu.