Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
From: viazenza@gmail.com
Date: Mon, 27 Oct 2014 01:46:06 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 26 października 2014 18:37:54 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer
napisał:

> Najprawdopodobniej przy okazji używania karty (numer, data ważności,
> kody CVC, CVV) ktoś przechwycił bazę danych.

Mam tylko karte DEBETOWA (kredytowej nie mam), jest to zwykla karta bankomatowa
bez funcji platnosci tzw. zblizeniowej, i wykorzystuje ja tylko do wyplat z
banomatow i do placenia w sklepie.
Nigy nikomu nie podawalam zadnych numerow mojej karty debetowej ani przez
Internet ani w tzw. realu.

Jak i jakie dane ktos mogl przechwycic?
Jakie dane sa potrzebne zeby wykonac platnosc przez INTERNET?
Czy dane karty debetowej w ogole da sie wykorzystac do przelewow internetowych?

Osobiscie wydaje mi sie, ze jedyna opcja to, ze ktos musial skopiowac pola
(kody jednorazowe) z mojej karty TAN - czy da sie je pozyskac skads indziej, z
innego zrodla, niz w najbardziej banalny sposob czyli wykonac szybko fotke
telefonem w zblizeniu?