Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw klawiatura+mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw klawiatura+mysz
From: Tom <labeo7_USUN_@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 23 Oct 2014 23:59:21 +0200
W dniu 2014-10-23 o 23:50, PiteR pisze:
Tom pisze tak:

a jak zamienisz miejscami przyciski w windowsie na leworęczny to?

To jest to jakieś rozwiązanie :) Przycisk chodzi dobrze, ale jestem
praworęczny. Czyli jednak switch?

tego czy tylko switch to już sie dowiesz po użyciu lutownicy :)

w tak zwanym "miedzyczasie" znalazłem film, w którym facet naprawia switch poprzez podgięcie jakieś blaszki. Nie wiem czy w tym modelu jest on tak samo rozbieralny, ale w sumie skoro mam wyrzucić to nic nie ryzykuje i mogę spróbować :)
http://www.youtube.com/watch?v=V66Cd2Y4IPs
Znalazłem też rozwiązanie przez podklejenie na plastiku dociskającym switch kawałek papieru tak aby zmniejszyć odległość i przez to styk był bardziej pewny. Może wypróbuje którąś z tych metod.
Lutowanie to ostateczność, bo nawet nie mam takiego switcha na wymianę.

T.