Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zestaw klawiatura+mysz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zestaw klawiatura+mysz
From: Tom <labeo7_USUN_@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 23 Oct 2014 22:43:58 +0200
Witam

Mam dwa pytania, jedno dotyczące dziwnego zachowania się myszki od zestawu Logitecha S520
https://support.logitech.com/pl_pl/product/4678

Mianowicie po naciśnięciu lewego przycisku myszy tak jakby przycisk dobrze nie kontaktował i czasem wychodzi dwu lub kilkukrotne przyciśnięcie. Jest to szczególnie upierdliwie jak zaznaczam czy przenoszę tekst, bo w trakcie wychodzą z tego dziwne rzeczy. Także przy nawigacji w przeglądarce internetowej czasem trudno przyciskiem coś wybrać lub też wybiera się coś przypadkowo.

Pytanie jest czy to mysz dokonuje żywota? Komputer sprawdzony pod względem wirusów i innego syfu, zainstalowany najnowszy sterownik do myszy. Zastanawiałem się czy ewentualnie nie pomogłaby wymiana microswitcha w myszy, chociaż nie wiem czy chce mi się w to bawić.

Drugie pytanie to jaki zestaw w tej chwili kupić (gdyby się okazało, że mysz pada). Wymagania następujące:
- nie gram w żadne gry
- użytek głównie teksty, grafika, internet
- zestaw bezprzewodowy
- klawiatura prosta, nie żaden łamaniec
- klawisze o małym skoku, bez kliku tzn. podobne do obecnego S520
- mysz laserowa, wiadomo wygodna, obecna bardzo mi odpowiada
- długa praca na bateriach (w tej chwili w myszy wystarczają mi na około 3-6 miesięcy, a w klawiaturze 6-12 miesięcy).

Czy warto w tej chwili kupować logitecha np. taki zestaw
http://www.logitech.com/pl-pl/product/wireless-combo-mk520?crid=27
czy może jakiś zestaw microsofta
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-desktop-3000/MFC-00021
lub podobny, a może jeszcze innej firmy?

dzięki za wszystkie pomocne rady.
T.