Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] BSOD-y po dołożeniu RAMu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] BSOD-y po dołożeniu RAMu
From: "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
Date: Tue, 23 Sep 2014 20:52:25 +0200

Użytkownik "kiszony" <kiszony@gmail.com> napisał w wiadomości news:lvs3do$o76$1@usenet.news.interia.pl...
Problem jak w temacie. Może ktoś coś doradzi.

Miałem podobnie po dołożeniu 2x 1GB GoodRam do istniejących 2 x 1GB Geil, tylko, że u mnie losowo znikały pliki z dysku twardego. :-) Co ciekawe pamięci przechodziły wszelkiego rodzaju testy pamięci, pojedyńczo, jak i w zestawach. Nawet wymieniłem dysk twardy na inny, ale powtórzyło się dokładnie to samo. :-) W końcu wywaliłem te goodramy i pozostałem przy Geilach i wszystko śmiga OK zarówno na starym jak i nowym dyski. :D