Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Sun, 10 Aug 2014 00:28:06 +0200
Dnia Sat, 09 Aug 2014 21:37:17 +0200, ST napisał(a):

> Czyli ssd to zbędny wydatek? lepiej dołożyć te 400zł na trochę lepszy
> procesor lub więcej pamięci?

Nie. On sie zlosliwie czepil slowa "system". A wszak chcesz tam takze miec
aplikacje, prawda?

Liczenie filmu robi sie takze online, w czasie edcji, doczytywane sa klipy w
obszarze edycji, podgladany fragment pliku renderowany jest na dysk, tam
wszedzie dysk mieli. Zwlaszcza HDD, z naturalnie niskim IOPS.

> Nie wiem gdzie jest wąskie gardło ale jpg wielkość np. 16MB mogę
> przeglądać płynnie a rawy tej wielkości ładują się 2-4 sekundy.

Przy 16MB to chyba raczej proc + pamiec muli.

> teraz mam intel CORE 2 DUO E8400 wart 80zł jak zmienię na np. i7 za
> 1100zł + lepsza płyta, pamięć i grafika to odczuję 5/12% przyspieszenia?

Ocywiscie ze nie, ToMasz pisze bzdury, i7 za 1100 PLN jeszcze szybszy okolo
4 do 5 razy od E8400.

--
pozdro
R.e.m.e.K