Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki zestaw dla grafika
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sat, 09 Aug 2014 22:15:38 +0200
słaby jakiś odzew kolegów....
poczytaj wątek:
Xeon W3520  vs i7 z 26/05/2014
Mnie wyszło ze ten procek, ma najlepszy stosunek jakości do ceny. Niestety, nietypowa podstawka powoduje że lepiej abyś odrazu kupił całego kompa, albo przynajmniej płytę z procesorem. niemniej za tysiaka masz komputer, nie procesor.

Na Twoim miejscu, zacząłbym od testów, co jest wąskim gardłem. na bank, są programy, króre żyjąc w tle, monitorują pracę kompa i powiadomią cię czy procek czeka na dysk, czy odwrotnie. czy masz za mało ramu i "swap/temp" nie wydala czy co tam jeszcze. Wtedy zdecydujesz, w co wpakować kasę. SSd przyśpieszy zapis odczyt, ale nie obróbkę filmów, fotografii, tu najwięcej da procesor, o ile ramu nie brakuje i nie trzeba danych zapisywac na dysku. może zacznij od samej płyty, procka i pamięci, potem zobaczysz? W3520 poszukaj na allegro, ale jak to allegro.... masz tanio, ale martw się sam.

ToMasz