Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???
From: zil0g <zil0g@megapolis.prl>
Date: Tue, 26 Aug 2014 12:46:34 +0200
*Poldek* wdusil[a] knefle:

>Wydaje mi się, że może chodzić o ThinkPad Tablet 2. Wnioskuję po tym, że
>chodzi o tablet Lenovo z Windows 8 i dwurdzeniowym Atomem - to by pasowało.

Tak to te.

>Bawiłem się trochę takim tabletem i nie mogę potwierdzić stawianych tu
>zarzutów. Owszem, jest to specyficzne urządzenie, ale u mnie nie się nie
>wykrzaczał.

Juz na poczatku byly problemy podczas uruchamiania. Czasem uruchamialy sie w 20s
a po kolejnym restarcie 20min. Losowe zwisy podczas sciagania poczty,
przewijania
ppsow. No i calkowicie zjebany system przywracania, ale tu nie wiem czy to wina
brandowanej windy czy samego nekrosoftu. I znow serwis z ktorym 2 dni
majlowalem na temat nr seryjnych zanim przyjeli zgloszenie...