Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???
From: zil0g <zil0g@megapolis.prl>
Date: Mon, 25 Aug 2014 21:46:06 +0200
*Jaskiniowiec* wdusil[a] knefle:

>Tylko tych serii Lenovo trochę ma. Z resztą, 4,5k ze stacją to raczej
>przeciętny sprzęt jak na klasę ultrabook ;) Sama stacja często potrafi
>kosztować kilkaset $.
>Żeby nie było, żem jakiś fanatyk Lenovo. Każdy producent ma swoje plusy
>i minusy. Każdy zaliczył jakąś wtopę. Każdy wypuścił kilka felernych
>sztuk... ;)

Tak wiadomo, tylko wydajac taka kase oczekiwalbym czegos zauwazalnie
lepszego porownujac z jakims modelem za ~1500. Powaznych i uzytkowych
dyskwalifikujacych wad jest wiecej, jak chociazby przenosny zasilacz
ktory umozliwia tylko podtrzymanie i prace tabletu bez ladowania bateri.
Marketoidzi lenovo staneli na wysokosci zadania, dodajac do niego najtanszy
trojfazowy kabel USB o hiperdlugosci 80cm, w odkurzaczach montuja
elastyczniejsze. Uzytkowanie tabletu z wpietym oryginalnym kablem jest
rownoznaczne z uszkodzeniem zlacza. Serwis na 128% odmowilby naprawy
gwarancyjnej, uzasadniajac to uszkodzeniem z winy juzera.
Do tego procek, jakis 2 rdzieniowy atom. Komfort pracy porownywalny
jak na P1 z win95 i 8MB RAMU. Tablety czesto losowo zwisaly, co skutkowalo
sugestia przywrocenia i naprawy systemu. U osob ktore go uzytkowaly, komunikat
wydawal sie logiczny i sensowny, po jego wybraniu wszelkie ustawienia systemu
i oprogramowania szly sie jebac. Bios nie mial mozliwosci ustawienia botowania
z innego napedu niz wbudowany dysk co uniemozliwialo stworzenie obrazu.
Wiec wszelkie ustawienia trzeba bylo przywracac z palca.
Aktualizacje do windy8, sterowniki i bios ze strony lenowo, byly instalowane
odrazu po ich pojawieniu sie. Ale w zaden sposob nie poprawilo to stabilnosci.
Nawet podlaczanie oryginalnej klawiery po BT bylo nie lada wyzwaniem
i juz po kilku min. skutkowalo generowaniem roznych wyrazow na p, k, h, j itp...
Trudno mi wskazac porownywalnie gowniane i niedopracowane urzadzenie z ktorym
mialem do czynienia za taka kase. No i serwis, tej samej klasy co urzadzenia :)

>To może Apple? :P Wszakże jest to emejzing hardware, które nie ma prawa
>się popsuć i ponoć jest najcudniejsze we wszechświecie ;)

W sumie ostatnio nie tylko kobiety lubia pokazywac sie z puderniczkami :>