Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakiej firmy uzwany ultrabook???
From: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>
Date: Mon, 25 Aug 2014 16:05:35 +0200
W dniu 25.08.2014 15:20, zil0g pisze:

> Jak uzywka to unikaj lenovo, maja okrutnie dodupny serwis.

Na pewno nie gorszy niż Szajsunga ;) bądź ANovo (HP SOHO, bo biznesowy
jest gdzie indziej i jest ok)

A co do meritum, to jak się zapłaci odpowiednio, to i sprzęt posłuży
jeszcze jakiś czas. Jak się kupuje szmelc , który jako nowy kosztował
kilkaset zł, to nie należy spodziewać się cudów.

Ze swojej strony polecam właśnie ultrabooki Lenovo "z wyższej półki".

Ogólnie - tak jak z nowymi - poczytać recki w necie. Poczytać o
najczęstszych problemach w danej serii i tego się wystrzegać podczas
poszukiwań...  Np. HP + AMD|NVidia = gwarantowane problemy. Lenovo miało
kiedyś jakąś serię laptopów gdzie nagminnie pękały obudowy przy zawiasach.

A jeszcze lepiej zajrzeć na alledrogo i posortować sobie wg popularności
używany sprzęt ;) Wprawdzie jest to żaden miernik jakości, acz im sprzęt
popularniejszy, tym łatwiej o części zamienne albo pomoc na forach w
necie ;)