Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Tue, 17 Jun 2014 21:42:20 +0200
W dniu 2014-06-17 09:14, Chris pisze:
Marek nabazgrał(a):

Asus (dysk działa od 2007 r. do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm
od pół roku siedzi w nim Seagate. Mam zaufanie do tych dysków, tak więc
gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam, czy siedzi tam dysk tej firmy.

Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo
Hitachi :( zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

Hitachi ma najmniej awaryjne dyski, nawet jakiś czas temu ktoś przeprowadził jakiś test z dyskami i tam to zostało również potwierdzone.