Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Tue, 17 Jun 2014 11:40:36 +0200

Użytkownik "Chris" <chris@mail.com> napisał w wiadomości
news:lnopsq$l0s$1@node1.news.atman.pl...
Marek nabazgrał(a):

Asus (dysk działa od 2007 r. do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm
od pół roku siedzi w nim Seagate. Mam zaufanie do tych dysków, tak więc
gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam, czy siedzi tam dysk tej firmy.

Szkoda że Sony firmowo nie daje dysków Seagate tylko Toshiba albo Hitachi :(
zwłaszcza te pierwsze były awaryjne w sprzętach Sony.

Źle się wyraziłem pisząc "obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi
w nim Seagate", bo on tam jest zamontowany fabrycznie (to lapka mam od
pół roku) i z tego co pamiętam, model dysku to ST1000...i coś tam dalej,
musiałbym sprawdzić w domu.

--
Pzdr.
Marek