Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sun, 15 Jun 2014 19:08:57 -0500
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message news:lnkhfd$9gr$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lni37j$p42$1@dont-email.me...

Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.

Dlatego wspomniałem nazwę Seagate... która przejęła od Samsunga jego dyski.
Ale oczywiście pyknąłem się pisząc odwrotnie, że to Samsung kupił Seagate ;-)

No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim problemy?