Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Mon, 16 Jun 2014 08:25:50 +0200

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:lnlchi$or$1@dont-email.me...
"Santana" <santana@interia.pl> wrote in message
news:lnkhfd$9gr$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup

Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?

Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.

Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.

Dlatego wspomniałem nazwę Seagate... która przejęła od Samsunga jego dyski.
Ale oczywiście pyknąłem się pisząc odwrotnie, że to Samsung kupił Seagate ;-)

No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim problemy?

Od zawsze miałem w swoich kompach dyski Seagate'a: najpierw w stacjonarnym
(od czasu premiery Win98 działa do dziś!), potem w pierwszym laptopie Aristo
(jak mi po 2 latach padła oryginalnie zamontowana Toshiba) Seagate działa w nim
od 2006 roku do dziś, następnie w drugim laptopie Asus (dysk działa od 2007 r.
do dziś), a obecnie w trzecim lapku Sony'm od pół roku siedzi w nim Seagate.
Mam zaufanie do tych dysków, tak więc gdy mam zamiar kupić kompa sprawdzam,
czy siedzi tam dysk tej firmy.

--
Pzdr.
Marek