Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski twarde Samsung/Seagate
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Tue, 17 Jun 2014 09:12:37 +0200
Pszemol nabazgrał(a):

Jaka jest obecnie przeważająca opinia o dyskach Samsunga (dawniej Seagate)?
Rozważam "refurb" dysk 2.5" 750GB do laptopa ST750LM022 za ~$60 brutto.
Samsung od lat nie produkuje dysków mechanicznych.
Dlatego wspomniałem nazwę Seagate... która przejęła od Samsunga jego
dyski. Ale oczywiście pyknąłem się pisząc odwrotnie, że to Samsung kupił
Seagate  ;-)
No więc jak - będę z tego dysku 750G Seagate zadowolony czy będą z nim problemy?

Śmiało kupuj, nie będziesz zawiedzony.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl