Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: Thu, 29 May 2014 15:29:33 +0000 (UTC)
Witaj m, 28 maj 2014 w news:538649b5$0$2377$65785112@news.neostrada.pl
napisałeś/aś:

> około 40W, jeżeli przy odłączonym zasilaczu i stłumieniu na maksa
> poboru prądu, nie udawało się zejść poniżej 24W (mierzone
> powertopem).

Z ciewkwości zrobiłem test przy użyciu windowsowego monitora wydajności i
licznika miernik energi - zasilanie. Laptop na baterii i wykres pokazuje
odczyty poboru mocy - ponieważ bateria słaba i robiłem różne testy trudno
mi określić średnią, ale w idle to było 15-18 W a przy obciążeniu
procesora jakimś benchmarkiem i testem dla grafiki w 2D wyszło 38W.
Laptop dość leciwy, ale C2D 35 TDP i dedykowana grafika - a zasilacz 90W.