Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 29 May 2014 13:21:51 +0200
ZakonSpirowany nabazgrał(a):

W dniu 28-05-2014 15:03, Chris pisze:
Wspominasz swoje dzieciństwo ?? jak to mogłeś być ZAWODOWYM SPORTOWCEM a
zostałeś zwykłem trollem internetowym ??
Nie mogłem nim zostać, bo na snowboardzie zacząłem jeździć w wieku 16 lat, a rodziców nie było stać na skipassy i dobrego instruktora. Zresztą nawet gdyby było, to 16-latkowie są już za starzy na zawodowstwo. Może w snookerze, ale na pewno nie do piłki czy snowboardu.

Ja tam nie mam zamiaru wysyłać syna na zawodowstwo, co nie znaczy że zaniedbuję wychowanie fizyczne (treningi: pon-wt piłka, śr-czw Tekwondo) może dla tego nie ma czasu na bajki i YT bo po prostu jest zbyt zmęczony po cały dniu :)

PS – Ze szkoły, z lekcji języka polskiego wyniosłem pewną regułę: przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiamy spacji, zaś z własnej obserwacji: pytajników i wykrzykników najczęściej nadużywają kobiety i zniewieścieli mężczyźni.

Urzekła mnie twoja historia ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl