Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Wed, 28 May 2014 15:08:34 +0200
ZakonSpirowany nabazgrał(a):

Niekoniecznie intelektualistów. Gdyby mnie było _stać_ na dziecko (niby każdego, kto ma dużą rodzinę, stać, ale ja uważam inaczej), to bym chyba robił z niego zawodowego sportowca. Nie skoczka, ale ...........

1: Co ma wspólnego duża rodzina do posiadania dziecka ??
2: Co ma wspólnego mieć dziecko które może zarówno trenować jak i od czasu do czasu oglądać bajkę w TV ??
3: Wiesz co znaczy zawodowy sportowiec i jakie są tego konsekwencje ??

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl