Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DDR3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DDR3
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Tue, 13 May 2014 20:01:09 +0000 (UTC)
Dnia 13.05.2014 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:>

> Hej, czegoś tu nie rozumiem. Nie spodziewałem się że on prosi o "moduł" w
> sensie softwerowym a nie hardwerowy chip. No i program prosi o EEPROM a nie
> SDRAM a ja takiego czegoś w kompie nie mam. Tym niemniej, spróbowałem

Bez urazy, ale widać, że nie rozumiesz.
Poczytaj:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Serial_presence_detect

Wiele wyjaśni.

> Bardzo dziwne, ponieważ w ogóle usiłuje dojrzeć SDRAM a jeszcze dziwniejsze
> bo go nie widzi, choć jako żywo komp biega sobie na tym module :)

Nie widzi chipa i2c. Zwykle da się go znaleźć,
vide: http://www.richud.com/wiki/Ubuntu_See_Live_RAM_Timings_Decode_DIMMS

Ale robi się OT, zapraszam na pcol.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)