Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DDR3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DDR3
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 13 May 2014 16:22:44 +0200
Dnia Tue, 13 May 2014 10:19:44 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

> No to załaduj moduł, jak Cię ładnie prosi!
>
> sudo modprobe eeprom
>
> i dopiero decode-dimms.

Hej, czegoś tu nie rozumiem. Nie spodziewałem się że on prosi o "moduł" w
sensie softwerowym a nie hardwerowy chip. No i program prosi o EEPROM a nie
SDRAM a ja takiego czegoś w kompie nie mam. Tym niemniej, spróbowałem
zaklęcia:
----
Maja13 jacek # modprobe eeprom
Maja13 jacek # decode-dimms
# decode-dimms version 5733 (2009-06-09 13:13:41 +0200)

Memory Serial Presence Detect Decoder
By Philip Edelbrock, Christian Zuckschwerdt, Burkart Lingner,
Jean Delvare, Trent Piepho and others

Number of SDRAM DIMMs detected and decoded: 0
----
Bardzo dziwne, ponieważ w ogóle usiłuje dojrzeć SDRAM a jeszcze dziwniejsze
bo go nie widzi, choć jako żywo komp biega sobie na tym module :)

--
Jacek